S1, E4: Alberto Curamil, Mapuche leader and recognized environmentalist, is accused of an assault on a bank, including hostage-taking. His defense accuses a political and police persecution against him, but the prosecution says they clearly recognize him in a security video. After a year in preventive detention he begins the trial: will he be free again?