And the Piece of Sheet
S3, E6: After Caroline buys hair extensions with her and Max's joint funds, Caroline feels guilty and splurges on a new bedding set for Max. But she gives the old set to charity, not realizing Max's old pillowcase has sentimental value for her, and the two go to extremes in search of Max's cherished pillowcase.