Das Gruselschaf
S2, E1: Missing Z-Blob, Mateo tries to free him to the neglect of his dream chaser duties. The rest of the team wrestles with an incursion case - a doom sheep running amok in Brooklyn due to lingering rifts between the dream and waking worlds. A flock of unusual ravens ignites Izzie's suspicions, but everyone waves away her concerns, unaware that a nefarious presence is growing in the dream world.