S1, E3: Mia and Max embark on delightful daily adventures filled with fun, learning, and magical moments. Whether they're exploring the park, enjoying playful bath time, or winding down with bedtime stories and lullabies, every day is an opportunity to discover something new and exciting with their family and Little Baby Bum friends.