El precio de amarte El reencuentro con el amor
S1, E2: Rodrigo saves Amelia after the car accident, but Martín is injured. Amelia makes it clear to Ivan that she is fed up with his morbid jealousy. Rodrigo discovers that the woman he saved is Amelia. Eduarda hires Rodrigo at the farm.