La belleza de la resiliencia Episode 2
T1, E2: A long-disappeared sign of Phoenix appears among a group of teenagers in the triennially held ceremony for mortals, who are then sent to learn immortal arts; the heavenly realm sends Sun God disguised as their teacher to investigate this.