Atrapada Episode 6
S1, E6: Vicente, the guard at the distillery, keeps blackmailing Mariana. In the middle of an argument, they tussle and and Mariana ends up killing him in self-defense. Alexander appears just on time to witness this and helps her get rid of the body.