T1, E6: An uninvited guest visits the Cha Beauty. People at the beauty shop feel uncomfortable with President Yoon refusing to receive any makeup from Jung-hyuk. Meanwhile, Ji-yoon meets Jung-hyuk and tells him that she wants to start dating him again.