S1, E4: César discovers that Yassim is extorting him and that the war between the “mocro” mafia and other gangs will inevitably drag him down. As the conflict rages, the police sees an opportunity to strike against the big criminal organizations in Marbella. César is caught in the eye of the hurricane.