S1, E5: The war between gangs affects Cesar when his stepdaughter, Alexandra, suffers an assassination attempt. Now he must face his wife's anger for putting the family in danger, while he suspects Yassim is behind it all. When the situation seems hopeless, the least expected person offers him a possible solution.