S1, E6: An unlikely ambush leaves Mickey reeling and pauses Mickey’s hunt for Kacey. Mickey and Truman’s bond deepens as they spend holiday time together with Thomas. A Christmas revelation helps Mickey get closer to the truth about Kacey but drives a wedge between her and Gee.