Kaká
S1, E1: In the grand premiere of "Encuentros Sin Fronteras," Alfonso Herrera travels to the heart of Brazilian football to speak with the last genius who conquered the planet: Kaká. In an intimate and revealing conversation, the legendary midfielder revisits his meteoric rise from São Paulo to the summit of Europe with AC Milan and Real Madrid. Kaká opens the vault of memories to share never-before-heard stories from his 2002 World Cup triumph and the emotions behind winning the Ballon d'Or. But the focus is not only on the past; the star analyzes the current state of Brazil’s national team and shares his bold predictions for the 2026 World Cup. A lesson in elegance, faith, and passion that shows why his legacy remains intact both on and off the field.