S1, E502: ARPO faces Halloween mayhem! Pumpkin haunts, silent baby during Trick or Treat, ghostly cleaning, puppy chaos, spooky revenge, picnic problems, runaway buggy, and a low battery scare. Join ARPO for a chilling and thrilling Halloween adventure!