Lean On Me
S3, E15: Simone and Alex prepare to compete against newcomer Amber for their ASA performance. Noah’s father, Bobby, returns to help Noah with his sobriety and fatherhood. Meanwhile, Miss Christine, Cousin Duke and Cousin Rashad come to town, much to the chagrin of Carlotta and Cassie. Then, Leon makes Cotton an offer.