Living With a Serial Killer Levi Bellfield
S2, E4: A serial killer stalks and viciously attacks young women in the suburbs of London while evading British police; when the killer's ex-girlfriend reports him for abuse, little does she know just how pivotal her testimony will be in bringing justice.