S1, E5: Once they get rid of Mario, Elena, Tess, and Lola return to the house to find a surprise: In the middle of the living room, they find Carlos' lifeless body. The rapist tried to drown Kira and Laura killed him in self-defense. Now they have two dead bodies and an idea to get out of this... a bad idea.