S1, E2: One of Adolfo Cambiaso's boldest decisions: horse cloning. From his first experiments to the creation of La Dolfina Cuartetera, we learn how he defied the skepticism of the polo world to revolutionize equine breeding. Through his vision and dedication, he took polo genetics to another level, facing criticism and generating a debate about biotechnology in the sport. His approach not only transformed his team, but also left a mark on the history of world polo.