S1, E2: Pop's returning customer from Texas wants a Ford Bronco converted into a pickup truck that can tow a 7,000-pound boat and is still fit for off-roading; Jerry Jr. orders the shop to paint a truck in a vivid neon green to chase likes and shares online.