Un Refugio para el Amor Un Refugio Para el Amor Capítulo 1
S1, E1: Rodrigo is delighted to meet Luciana. Mr. Aquiles sends to burn Galdino’s properties. Patricio goes to climb with Rodrigo, but he has a serious accident.