बाहुबली द लॉस्ट लेजेंड्स Village of the Lost
S3, E4: While passing by a mysterious village, Bhallaladeva and Baahubali encounter an occultist, who protects them from a group of zombies. He provides food and shelter to the duo and narrates why he was summoned to help the villagers.