Worst Cooks Warriors
S23, E2: The recruits find boot camp transformed into a gladiator-style arena, and chefs Anne Burrell and Cliff Crooks challenge their stamina, speed and palates; after making falafel platters, they have to prepare chicken adobo, and one recruit is sent home.