A Bela e a Fera
A dark twist on the morality tale of forbidden love between beautiful Belle and the feared forest Beast. As villagers are being brutally murdered and the Beast is hunted down as the one responsible for the mayhem, Belle and Beast team up to defeat the real killer the power-hungry witch's malevolent troll.