Despertar - Data Limite
UFO appearances, near-death experiences, and mediumship, have defied the laws of nature and intrigued humanity for centuries. Scientists and researchers are beginning to decipher the extraordinary experiments that consciousness can go outside the physical body, going beyond to other dimensions. Awakening - Date Limit permeates a profound reflection on the moral evolution of humanity, the individual progress, the greatness of the universe, the fact that we are not alone and the possible consequences of the near future, allied with the predictions of the Date Limit of the Brazilian medium Chico Xavier .