Giants Don't Exist
Guatemala, in the 80s. The worst days of the Civil war. Andrés is 9 and lives with Pedro, one of the men who massacred all the women and children in his village. Andrés has survived, but he's scared. Pedro's wife, Maria, is also scared, to go out and lose Andrés, her "new son." Andrés would like to run away but he also wants to stay in his new family...until his sister appears.