Give me your eyes
Jael is a young woman who suffers from agoraphobia, she works from home in a technology company that helps blind people get a job. One night she receives a call from Alejandra, a mysterious blind girl who is being chased by assassins who want to kill her. Jael and Alejandra must join forces and overcome their fears to survive.