The Edukators
Peter and Jan are "edukators," anarchists who break into wealthy people's homes -- never stealing, but serving notice to fat cats that their days are numbered. Along comes Jule, a poor student and Peter's girlfriend, who convinces Jan to help her edukate a businessman she owes money to. When Jule mistakenly leaves evidence behind, they must go back to the crime scene, where they are surprised and events quickly get out of hand.