Under Your Bed
Ji Hoon (Lee Ji Hoon) has been a quiet, solitary person his whole life, often ignored by others. This led him to become overly attached to Ye Eun (Lee Yun U), a girl he loved in college, because she was one of the few people who ever interacted with him. While they went their separate ways after college, Ji Hoon managed to find Ye Eun again years later, only to find out that she's now married. Unfortunately, her husband Hyung Oh (Shin Soo Hang) is violently abusive, leaving Ye Eun a shell of her former self. Ji Hoon, believing he needs to save Ye Eun, decides to hide under her and Hyung Oh's bed to keep an eye on things. Is Ji Hoon the savior Ye Eun needs, or is there something else at play? This 2023 Korean film was directed by Hiroyuki "Sabu" Tanaka, adapted from the Japanese novel of the same name by Kei Ohishi.