Broken Blade
In Cruzon, children are born with the ability to control quartz. This power allows them to levitate simple objects—or control enormous and complex mobile battle suits called Golems. But when an ancient Golem is discovered during the height of a brutal war, a young king and his beautiful queen turn to Rygart Arrow.
Scars From an Assassin's Blade
Zess ponders the terms of surrender Rygart was talking about as he and his squad prepares for one more attack at Binonten.
Girghe is questioned by Narvi over his surprise attack against Borcuse forces; Girghe is put under house arrest.