Champions, The Grand Final
Watch again the most dramatic and exciting final in the history of the World Cup, narrated by the protagonists. The players of the Argentina national team, leaded by Lionel Messi, provide an unique description about the 2022 World Cup in Qatar and remember the grand final against France, revealing unknown details of the matches and the intimity of the group.
"Relive the passion and drama of Argentina's historic final! With Messi at the helm, the players of the national team recount the untold story of their Qatar 2022 World Cup and the spectacular win against France, with new details about the matches and what went on inside the team."