Crímenes Online
John Cobra, the first YouTuber on the Spanish internet, was also its first villain -- and no one really knows where he is.
Samantha speaks with a journalist who had her phone stolen on the Barcelona metro; using phone tracking programs, the journalist pinpoints the exact location of her phone.
In Ourense, Samantha dives into the investigation of the “dog troll”: a bus driver who insulted pets on social media, posting death threats against them in Facebook groups.