Bitter Daisies
While investigating the disappearance of a teen girl in a tight-knit Galician town, a Civil Guard officer uncovers secrets linked to a loss of her own.
Through Me ...
Civil Guard officer Rosa Vargas arrives in a small Galician town to investigate the disappearance of a teen girl, and she soon develops a chilling theory.
Using one of the costumes found in the old factory as a lead, Rosa tracks down the shop it came from, and later dons her own disguise to go under cover.
Memory cards found in Marta's belongings reveal a new suspect with a fetish, while forensic results from the factory scene point to an unusual hobbyist.
Rosa learns who dante78 is, and she finds a clip from Marta's final blackmail video, which reveals a secret party circuit; a jealous male targets Rebeca.
Samanta tries to find out what Xabier is hiding; Rosa forces Iván to tell her everything about the parties and helps Rebeca with her photo scandal.
Rebeca and Brais find the missing memory card; Rosa lies in wait to see who leaves daisies by the road; Alberte learns a captive woman has been found.