Enclaves
Castro Urdiales - Marmita and Sea, Sea Everywhere
The sea is the great protagonist of this episode; in addition, a tour of traditions and centuries-old buildings.
Tour of Peñíscola, a city in the province of Castellón, in the Valencian Community. The place is famous for the beauty of its old town.