Eva & Nicole
Eva and Nicole are friends in Paris in 1972, when Nicole hired Eva as a waitress and taught her the world of nightlife. They became friends until the appearance of Manuel, an attractive man who changes everything.
Nicole is celebrating Julio Iglesias's 40th birthday at her nightclub, and no one wants to miss the occasion.
Eva announces the opening of her upcoming nightclub, much to Nicole's surprise, who is wondering how she was able to finish the work so quickly.
Oliver leaves the hospital and avoids Eva; he feels she has used him. Nicole receives an unexpected visit from her ex-husband.