Formula Dreams
At one of the main karting championships in Brazil, the San Pablo Cup in Granja Viana, a group of feisty children between 8 and 12 years old are growing up in the fast lane of competitive karting.
Competing at this level has its ups and downs, and Heitor su¿ers a setback on the tracks. Antonella needs to get to grips with her new tires and improve her times. Gabriel learns the price of rivalry the hard way.
The drivers warm up their engines and the tension heats up when Heitor and Wagner fall out, both on and off the track.
Heitor, Wagner, and Antonella keep fighting for the finish as the championship draws on, while Gabriel has a serious accident.
Gabriel is back in the competition after a worrying accident. Heitor faces his biggest challenge yet this season and needs to prove that, despite being young, he¿s got the maturity and skills to become a champion.
Heitor, Wagner, Gabriel, and Antonella need to overcome a series of challenges in the Brazilian Karting Championship to stand a chance of a place on the podium as one of Brazil¿s best karting drivers.