Transgender Twins
Over the course of six episodes, we follow the lives of identical twins Sofia and Mayla, during their college break, as they return home to see family and friends again and deal with the reality of undergoing sexual reassignment surgery.
Reencounter
After months without seeing each other, trans twins Mayla and Sofia meet again to enjoy their holidays and, with the help of one of the country's top stylists, prepare for a beauty contest in rural Minas Gerais, where they were born.
Tension in the arrangements for the beauty pageant grows between Mayla and Sofia, and a disagreement can put everything at risk. They are the first trans women to participate in the event, and the public is divided.
Mayla and Sofia suffer transphobic attacks after the beauty pageant and decide to take action. At home, they become stronger and a walk with friends leads to romance for one of the sisters.
Sofia and João get closer at the waterfall. The twins are rushed to a post-surgery medical appointment and visit an old friend, but things get out of hand when memories surface.
After a disagreement, Mayla and Sofia drift apart. Sofia starts a new project and watches a show that triggers her dreams, while Mayla gets involved in volunteer work and reunites with a friend who, in fact, is more than a friend.
The sisters meet again after their fight. The holidays are over, and they say goodbye to family, friends, and their crushes. Back in Argentina, Mayla has fun with her friends. In Franca, Sofia finds the courage to follow her dreams.