Iguanas
A group of friends reunite in a summer house to celebrate the return of one of them. But after the party gets out of control, the growing tensions and a terrible secret threaten to put an end to their friendship.
Tiro al blanco
Worried about what to do, Helena tries to piece together in her head the events of the previous night. Lalo, Helena's very best friend, delivers some disconcerting news to the group.
After Helena goes missing, tensions rise, and her secret can no longer be contained.
The situation comes to a head, and the celebratory trip ends in the worst circumstances for the group. Later, Helena will find the strength to be able to tell the world what she went through.