The Brotherhood
De Cara con la Venganza
Doctor Julio Kaczinski's life collapses after the murder of his wife and daughter; five years later, with a new identity, Julio starts working at the CPF, unaware that here he'll find the motivation he needs to take revenge.
El Primero de Todos
Diego, a corrupt cop, provides Julio with a detailed account of his family's murder; Julio takes advantage of Luisa's investigation about The Brotherhood and he clumsily orchestrates the death of his first victim.
As Ruben investigates Diego's death, he finds the murder weapon with Julio's fingerprints; meanwhile, Julio tries to win Daniel's trust, but it's no easy task.
Luisa gets a search warrant to enter Daniel's motorhome; meanwhile, Julio spies on the police officer and provides psychological assistance; as he tries to introduce some drugs into Daniel's liquor bottle, Julio discovers his biggest weakness.
Luisa is involved in the murder of one of the corrupt cops she's been investigating; Milena manages to sneak out despite the extreme control at La Hermandad, and she informs Julio that Pedro has some important information for him.