La Negociadora
In this Mexican crime thriller, Eugenia Velazco is a renowned hostage negotiator who comes up against the most difficult case of her career. A mysterious group led by Juan Velazco, the father she betrayed, has planted bombs throughout the city and has taken control of the biggest power company. The volatile standoff hurdles towards an explosive conclusion, as Juan’s plan centers on revenge against Guillermo Sánchez Rivera — Eugenia’s protector, a former hostage of Juan’s, and the current president of Mexico who is beyond desperate to get even with Juan.