The Cult of NatureBoy
Searching for Paradise
NatureBoy launches his journey online, promising paradise to those who join him in Costa Rica.
Violence, sexual exploitation and NatureBoy's control of followers reach their peak.
A victim speaks out, sparking the investigation that will finally bring NatureBoy to justice.