Call Me Bruna
Raquel Pacheco's life from her rebellious adolescence to the beginning of her prostitution, long before becoming famous as Bruna Surfistinha.
My Body, Your Body
After Raquel decides to begin work in a private club as a prostitute, her co-workers become envious as the clients start to like her more; a woman named Jessica searches for her weak point.
In My Place
Bruna's mother comes to see her at the brothel; Bruna helps her coworker Jessica deal with a strange disease; Stella searches for Claudionor after he disappears.
The club celebrates the inauguration of the American Bar; the video filmed by Bruna gets traction on social networks; José Ricardo desperately tries to find money to pay off a debt; Jessica gets sick when she's with a violent client.
When Jessica's pregnancy becomes risky, Bruna decides to let her spend her rest days at her old home; fearing for the life of her son, Stella takes over negotiations with Santiago on José Ricardo's debt.
Left with no alternative, Bruna negotiates with Luiz Mario to enter the club and help free Stella; Bruna goes to see Stella in prison, looking for her to sign off on the sale contract.