Lo que escondían sus ojos
Serraño Suñer and Sonsoles de Icaza have kept their relationship a secret, but rumors and unexpected dangers threaten their romance.
Sonsoles de Icaza is tired of the suspicion and distrust she must face due to her relationship with Serrano Suñer; the only way out seems to be putting an end to the affair.
Seventeen years after Sonsoles and Serrano's relationship ended, the former lovers pretend nothing happened between them.