Lynch
A Ghost from the Past
With a mortgage that is impossible to pay and his son planning to commit suicide, Jerónimo has no other option but to accept Isabel's offer of starting a business that fakes people's deaths to give them a second chance.
Jumping Into the Water
Funeral home's new client Emilio Triana wants to escape from his dreary routine and start from scratch.