What would you do if a child you saved grew up to be a monster? An ice-cold killer is on the loose, and Dr. Kenzo Tenma is the only one who can stop him! Tenma risks his career to save the life of a critically wounded young boy named Johan. The boy reappears nine years later in the midst of a string of unusual serial murders . . .
Herr Dr. Tenma
Just as renowned neurosurgeon Kenzo Tenma grows tired of hospital politics, he is faced with a difficult decision that carries huge consequences.
Downfall
While the boy's operation is a success, the mayor is not so lucky. Tenma sees his prospects at the hospital crumble and his engagement cancelled.
Junkers is interrogated about the murders and Dr. Tenma persuades him to confess.
While Dr. Tenma investigates the serial murders of middle-aged, childless couples and Johan's true identity, law student Nina Fortner receives poetic emails.
With the help of Maurer, a local journalist, Dr. Tenma is able to track down the Fortners on the day of the twins' twentieth birthday.