MTV Shuga Naija
Leila struggles with her feelings for Tobi and her disdain for Faa. Tobi pressures Faa. Diana remains Molade's Queen Bee. Yesmin ends up in the principal's office. Hadiza has something to hide.
Hadiza is at the centre of Diana's frustrations when she dares to challenge her. Faa is concerned when her neighbour takes an interest in Tare. Leila struggles for power in her relationship with Tobi.
Yasmin removes her implant. Tobi and Leila discuss using other methods of contraception now that they are in a relationship. Princess is not yet ready to reveal her status.
Faa has the talk with her younger sister, Tare. Leila meets up with Weki and they discuss old times. Hadiza is encouraged to try out for the debate team. Princess has a night out while Yasmin looks after her baby.
Jamal and Princess' friendship grows stronger, but things turn sour. Ebisinde reveals his feelings to Diana and she invites him to a party. Faa is elated by her impending record deal, but soon faces pressure once again.
Farida lies to her husband about the whereabouts of their daughter. Yasmin discusses family planning. Leila's lies catch up with her. Ebisinde, Wasiu and Shina continue to steal. Hadiza confides in Yasmin.