Nafta Súper
Nafta Súper born as a spin-off of the cult movie Kryptonita. Eight suburban episodes; eight tricky hunts, attractive, ferocious. Clubbing nights that are shooting nights with adrenaline, black humor and shining sweat.
To prove his innocence, Federico turns to a police ally, Lieutenant Ranni. Meanwhile, El Ráfaga looks for Vidrio, a criminal that might help the gang return to La Matanza.
Terrified by his imminent fatherhood, Faisán cheats on his pregnant wife with Lulú. He unexpectedly loses his ring: it's not good to be without his powerful green gem just when the Police and the Mara gang attack.
El Ráfaga suspects that Lu, the wife of Nafta Súper is in danger. He's about to tell him but is ambushed. Lu and her son are already surrounded when nurse Nilda goes to rescue them.
Lu is in the hands of Vidrio, so Nafta Super should return to La Matanza. But El Ejecutor and Mad Snail take part in the kidnap - and have their own plans.