Woody Woodpecker
Invasion of the Birdy Snatchers
A pair of bumbling aliens come to abduct an Earthling specimen, but meet their match in Woody.
Commitment-phobic Woody does everything he can to avoid being struck by Cupid Andy Panda's love arrows on Valentine's Day.
When Buzz Buzzard gets hold of the animator's stylus, he turns Woody's life upside down in a surreal way.
Woody and Wally get into an epic battle over a new game console when there's just one left in the store.
Wally Walrus is determined to get the biggest Christmas tree in the forest, but it's Woody's home.