This One’s for You
Adriana and Wilson, a couple of singers brought together by fate, love and their careers, are the protagonists of a story of encounters and disagreements punctuated by music, singing and spite.
Wilson and Adriana are a couple of singers who have known each other since a very early age. Now, after several encounters and disagreements, they meet again to sing with the music band “Orquesta Muñoz”.
Adriana leaves home after a heated argument with her mother and accepts a tempting offer from Wilson. Alfredo turns to a PI to find his family.
Wilson and Adriana struggle to record a demo for a new talent competition. Lourdes rents a room for Alfredo and finds out he is looking for his daughter.
Alfredo tries to get closer to his daughter, but things don’t go as he expected. Wilson and Adriana confront Brenda and demand their money back.
Adriana signs a contract with Mompox and gets Wilson to stand by her in the musical process, but his help puts her against the wall. And while a drunk Wilson asks Victor for a job, Henry and Claudia’s relationship falls apart.
While Claudia makes a scene in front of Wilson, Alfredo visits Rosa and claims his parental rights. Knowing Bernardo is in danger, Wilson travels to join Javier and Mónica in the search.