State Of Seige
Colonel Sahota struggles to attain the much-needed upgrades for the NSG. In Mumbai, life continues to go on as usual while the terrorists make their way towards the city of dreams.
Kasab and Ismail attack the Cama Hospital. The Mumbai Police continues to fight the terrorists as the NSG team finally leaves for Mumbai.
Kasab is captured after he and Ismail kill the ATS Chief. The Pakistani handlers continue using Parvati's broadcasts to provide updates to the terrorists.
The NSG team takes charge of the situation as they start evacuating the Taj Hotel. The second NSG team reaches Chabad house to rescue the Israeli hostages.
Sahota sends his men to look for Mani after he goes missing. The commandos try to enter the Chabad House through the roof via helicopter.