This Is Not A Dating Show
This Is Not A Dating Show és un xou en directe de comèdia i improvisació gravat en un teatre on l'humorista Galder Varas ajunta cent solters de diverses edats, orígens i orientacions sexuals, però que tenen una cosa en comú: tots ells han tingut mala sort en l'amor. Amb l'ajuda de dues celebritats en cada episodi, l'objectiu és unir parelles. I, si no ho aconseguim, almenys ens divertim.