Topo Gigio
The Hiccup
It is an important day at Zoe's school: the children must present group work, and Zoe is captain; however, an uncontrollable fit of hiccups threatens to ruin the moment if Gigio is not able to save the situation.
Lucky Gigio
Gigio is convinced that he is the luckiest mouse in the world and believes that his luck can save him from any situation; Tatum challenges him to retrieve the skateboard that Principal Glides has locked in the school locker.
While Gigio and Bob try a new drone, Zoe enrolls in Jo's mother's judo classes; due to a misunderstanding, Gigio believes that Zoe is in danger and organizes a group to go to rescue her.
Gigio and Bob compete in Speedy Clock, the competition for the best speed bike video; Tatum runs against them, with his ultra-fast and modernized motorcycle, but Gigio has an idea to beat him.
Gigio is convinced that the house is haunted by a ghost who eats donuts; there is only one way to find out if it is true: to look for it with Zoe, the G Team, and Bob to find out if it really is a ghost or something much less scary.